Гімн села Матусів

Щастя джерело


Музика В. Сівака

Слова Л. Денисенко

Моє село, я кращого не знаю,
Для мене ти — мов сонце на Землі.
Тут з долею зустрілась, друзів маю,
В нім корені життя мої.

Приспів:

Матусів — щастя колиска,
Сонячні ранки і спів солов'я.
Матусів — неньки усмішка,
Доля примхлива моя.

Тут неба синього пила жагу чарівну.
Світанків таїну пізнала я.

Води джерельної відчула силу дивну
О краю мій! Свята земля.

Приспів

Прислухайся — бринить роса на травах,
Поглянь — лелека звив гніздо.
Людино, зупинись! Зроби усе можливе,
Щоб не засохло щастя джерело!

Приспів


вівторок, 20 квітня 2010 р.

Запрошення до віртуального Матусова

Доброї пори доби, шановний відвідувач!
Запрошую Вас пройтись віртуальими вулицями славетного українського села Матусів. Відвідати видатні місця, прочитати про визначні події, завітати у гості до знайомих з дитинства місць...

Сайт створено у вигляді блогу, де кожен відвідувач може стати співавтором у створенні цього сайту ставши дописувачем коментарів, або ж надіславши свій матеріал на електронну адресу: matusiv@i.ua
(Автор буде вдячний усім небайдужим за допомогу в наповненні сайту.
Матеріали надіслані Вами будуть виставлені на сайт від Вашого імені
Матеріали потрібно надсилати на електронну адресу: matusiv@i.ua )

Немає коментарів:

Дописати коментар